برگزاری دوره های آموزشی

 

برگزاری دوره های آموزشی یکی از مهمترین ابزارهایی است که برای تربیت نیروی کار ماهر از آن استفاده می‌شود.
در کشور ایران، متخصصان و مهندسان بسیار ورزیده و ماهری وجود دارند که با کوشش فراوان شخصی، پس از خروج از دانشگاه، شروع به فعالیت در یک و یا چند زمینه خاص نموده­اند و روز به روز بر دانش آنها افزوده شده است.

ادامه مطلب برگزاری دوره های آموزشی

 

متاسفانه از آنجا که محتوای دروس و سیلابس مورد استفاده در دانشگاه ­های ایران، به هیچ عنوان متناسب با نیاز صنعت نیست، لذا یک مهندس، پس از اتمام تحصیل و خروج از دانشگاه، و با آموخته­ های آن، نمی تواند به راحتی کار مورد علاقه خود را به دست آورد. بسیار شنیده شده که یک مهندس برای استخدام، بارها و بارها فرم استخدامی را تکمیل کرده ولی به دلیل عدم وجود دانش کافی، نتوانسته در آزمون و یا مصاحبه استخدامی موفق شود. سناریو بدتر آن که که فرد توانسته با مشقات بسیار و با بکارگیری ترفندهای مختلف، کار مورد نظر را بدست آورد اما از آنجا که به ندرت، کارفرمائی یافت می­شود که برای پرسنل خود دوره­های آموزشی مختلف را تدارک ببیند، لذا رشد فرد در گرو یادگیری از طریق انجام کار و کسب تجربه در خلال انجام کار خواهد بود. بهای این روش، بسیار سنگین است. فرد نمی تواند امور محوله را مطابق با نظر کارفرما انجام دهد و به همین دلیل و پس از مدتی، به دلیل عدم کفایت، از کاری که برای گرفتن آن، سختی­ها و مشقات زیادی را متحمل شده بود، اخراج می­شود. که این امر علاوه بر بیکار شدن، باعث خدشته ­دار شدن رزومه آن شخص نیز می­گردد. 

 

ادامه مطلب برگزاری دوره های آموزشی

 

راهکار حل این موضوع  این است که فرد، در خلال مدت تحصیل، که در واقع هوشمندانه ترین روش میباشد، و یا پس از اتمام تحصیلات، با توجه به رشته و مهمتر از آن، علاقه شخصی، یک زمینه را انتخاب کرده و با استفاده از امکانات مختلف، نظیر کتاب، جزوات، فیلمها و یا شرکت در دوره های آموزشی مختلف، نسبت به ارتقاء سطح دانش خود و همچنین انطباق آن با نیازهای واقعی بازار کار، اقدام کرده و بدین ترتیب با شرایطی بسیار بهتر از گذشته، به جای صرفا گرفتن یک کار، کار مورد علاقه  خود را انتخاب نماید.

شرکت آلتون­ سگال با اتکاء به سطح تحصیلات، معلومات و دانش کاربردی مدرسان خود و نیز شناخت نیازهای واقعی بازار کار و رصد کردن تغییرات آن، اقدام به برگزاری دوره ­های آموزشی مختلفی می­نماید و همواره سعی بر آن دارد که از پرداختن به موارد تئوری صرف، خودداری نموده و با استفاده از جزوات و دموهای آموزشی که، به صورت کاملا هدف دار و کاربردی تهیه شده است، سطح دانش و توانمندی اجرائی متقاضیان را، منطبق بر نیازهای واقعی بازار کار، ارتقاءدهد. از سوی دیگر با توجه به اینکه بسیاری از متقاضیان، شاغل میباشند، لذا در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد نفرات  متقاضی در یک واحد صنعتی، اقدام به برگزاری دوره ­های آموزشی مورد نیاز آن واحد صنعتی و در محل آن واحد می­نماید. لیست بخشی از این دوره ­ها به شرح زیر میباشد:

 

ادامه مطلب برگزاری دوره های آموزشی

 

  • هیدرولیک مقدماتی و پیشرفته
  • نیوماتیک مقدماتی و پیشرفته

  • نقص ­یابی سیستم های هیدرولیک و نیوماتیک

  • برق صنعتی مقدماتی و پیشرفته

  • سنسورها و کاربرد آنها – مقدماتی و پیشرفته

  • سیستم های اندازه گیری حرارت

  • مبانی PLC

  • برنامه ­نویسی LOGO زیمنس

  • برنامه نویسی PLC Step 7-200 توسط نرم ­افزار Microwin

  • برنامه نویسی PLC Step 7 سری ۳۰۰ و ۴۰۰ توسط نرم ­افزار SIMATIC STEP 7

  • دوره آموزشی نرم افزار TIA PORTAL شرکت زیمنس و برنامه نویسی آن

  • ترانسمیترها و کاربرد آنها در صنعت

متقاضیان محترم میتوانند با مراجعه به بخش آموزش، از عناوین دوره ­های آموزشی، زمان برگزاری و نحوه شرکت در این دوره­ ها مطلع شوند.

در صورت تمایل میتوانید مطالب آموزشی  را  از بخش مطالب آموزشی وب سایت یا کانال اینستاگرام شرکت به آدرس Instagram.com/AltonSegal ملاحظه فرمایید.